dijous, 20 de març del 2008

I la vida continua.


Aquest cor ja té 25 anys, jo en fa 20 que vaig començar i he passat molts bons moments, he crescut com a persona, he trobat molta gent i moltes experiències i he après un munt.

Últimament he de reconèixer que no estic al cent per cent, tots tenim mals moments, i us puc prometre que jo el tinc molt dolent, i em plantejava deixar-ho, Però quan ho penso fredament me'n adono que no puc.
No solament perquè cantar m'omple el buits que tinc a l'ànima, també me'ls omplen tota aquesta gent que em trobo cada dimarts.
I tot i que sé que em costarà remuntar el moment present, sé que la música i tots vosaltres sereu un bon ajut.
Perdoneu el meu estat d'aquests últims dimarts.

I gràcies

p.d. Tot i que quan veig el calendari m'ho penso dues vegades.

when I allow it to be

there's no control over me

I have my fears

but they do not have me

P.G.

4 comentaris:

Estoc de Veus ha dit...

No hay nada que perdonar. Al contrario, agradecerte el esfuerzo.
Todos sabemos la situación por la que estás pasando, y sabes que puedes contar con nosotros.

Music is our life's foundation.

I hope it's gonna be alright.

P.S.B

Miguel

Estoc de Veus ha dit...

Gràcies Xavi per les teves paraules. Crec que el teu sentiment és comú en molts de nosaltres. Els dimarts ja no venim només a cantar sinó a veure la "nostra família".
Són molts anys i moltes coses les que hem passat junts. Jo vaig començar amb 12 anys i he crescut amb vosaltres.
Ara amb 30, casada i amb una filla no sé estar sense veure-us.
El cor m'omple d'experiències, però sobretot i tinc molts amics.
Una abraçada,
Gemma

Estoc de Veus ha dit...

La vida està feta de bons i mals moments, i el més important és saber compartir-los tots.
Així doncs... AQUÍ ESTEM!!!
Jo no fa gaire que estic amb vosaltres, però tot això també ho sento.
Al principi la meva mare em deia:
- Vols dir, nena, ara tant tard anar a la coral. No veus que vas molt cansada i fas masses coses! (ella sempre fent aquest paper de protectora)
Ahir mentre venia cap a l'assaig i parlava amb ella em deia:
- Molt bé, filla. Ves cap a la coral que allà hi ha gent molt maca i es veu un molt bon ambient.

I quanta raó tenen les mares!!

Estoc de Veus ha dit...

El missatge d'abans no l'he firmat.
Sóc la Núria